Strona główna / O nas / Media o nas / RAPORT BRANŻOWY - "RemaDays 2009 oczami wystawców"

RAPORT BRANŻOWY - "RemaDays 2009 oczami wystawców"

1. Które polskie targi artykułów reklamowych uważacie Państwo za najlepsze i dlaczego? Uważam, że prym wiodą dwie imprezy targowe w Polsce tj. RemaDays w Warszawie oraz Euro-Reklama (GIFT-EXPO) w Poznaniu. Obie te imprezy prowadzą dobrą promocję przez co zyskują pokaźne liczby wystawców oraz zwiedzających. Są esencją branży reklamowej, gdzie najlepsze firmy na rynku mają okazję zaprezentować swoje "nowości gadżetowe". 2. Jak oceniacie Państwo tegoroczną edycję targów RemaDays? Co się zmieniło względem ubiegłej? Tegoroczne targi RemaDays uważamy za bardzo udane. Już teraz wiemy konkretnie, że mamy zamówienia pozyskane dokładnie dzięki tej imprezie. Klienci już na naszym stoisku deklarowali chęć złożenia zamówień i tak też się stało, co nas bardzo cieszy i pozwala wierzyć w siłę tej imprezy. Jeśli chodzi o zmiany to na pewno warto zwrócić uwagę na znacznie większą ilość wystawców, oraz zwiększoną przez organizatorów powierzchnię wystawienniczą co przyciągneło jeszcze większą liczbę odwiedzających. 3. Jak oceniacie Państwo frekwencję wśród wystawców i odwiedzających podczas RemaDays? Była ona bardzo wysoka i z tego co wiem to największa w historii tej imprezy. Ponad 460-ciu wystawców oraz blisko 10 tysięcy zwiedzających to naprawdę dobre wyniki, którymi warto się chwalić. Mogę tylko pogratulować jej organizatorom tj Sławkowi Giefingowi oraz całemu zespołowi GJC Inter Media. Życzę podobnego lub nawet lepszego wyniku za rok. 4. Jak oceniacie Państwo kwestie organizacyjne: Wiem jak trudno jest przeprowadzić tego typu imprezę i zaponawać nad wszystkim podczas jej trwania. My nie mieliśmy żadnych kłopotów, z doświadczenia już wiemy jak się odpowiednio przygotować do tej imprezy. Organizowane konfernecje były na pewno ciekawe i pozwoliły tym, którzy je odwiedzili na poszerzenie swojej wiedzy zgodnie z tematyką danego wykładu. Niestety na wieczorze wystawców nie byliśmy ze względu na zmęcznie, gdyż kilka dni wcześniej wystawialiśmy się również podczas innych targów PROMO EXPO. 5. Jakie jest znaczenie targów bezpośrednio dla Państwa firmy? Proszę pochwalić się sukcesami :) Tak jak mówiłem na wstępie pozyskaliśmy wiele zamówień konkretnie już od zwiedzających. Ponadto przeprowadziliśmy turniej GIFT STAR DART CUP, który cieszył się dużym powodzeniem. Każdy mógł zagrać w lotki (DART). Były nagrody, emocje i dobra zabawa połączona ze stosowną merytoryką prezentowanej przez nas oferty. Pokazaliśmy wiele nowości na stoisku naszej firmy córki - Pro-USB. Jeśli chodzi o GIFT STAR to cieszymy się, że mogliśmy jak zwykle spotkać się "na żywo" z naszymi odbiorcami. color=#ff0000>Piotr Zieliński właściciel firmy GIFT STAR i Pro-USB