Strona główna / O nas / Media o nas / BUSINESS MEDIA - "Nowość na smyczy".

BUSINESS MEDIA - "Nowość na smyczy".

1. Jakie branże zamawiają najczęściej smycze reklamowe? Najczęściej zamawiającymi branżami są: farmaceutyczna, transportowa, administracji publicznej, it, organizatorzy imprez masowych i eventów. 2. Jakie nowości pojawiły się ostatnio w tej grupie produktów? Firma GIFT STAR wprowadziła niedawno do oferty SMYCZ Z NADRUKIEM SILIKONOWYM. Jest nowoczesna logosmycz drukowana techniką offsetu na silikonie na taśmie poliestrowej. Bardzo dobre i dokładne odzwierciedlenie szczegółów nawet z przejściami tonalnymi projektu graficznego (full-kolor) na taśmie poliestrowej. ATRAKCYJNY nadruk wygląda jak błyszczące nalepki, które są wypukłe. Zalecamy wybór tej techniki, gdy chcą Państwo wykonać smycz wg najnowszych światowych trendów. Smycz może być konfekcjonowana dowolnie wybranym zakończeniem na przykład złączki, karabinka, zaczepu na telefon komórkowy itp. 3. Klienci preferują uniwersalne modele czy stawiają raczej na ich innowacyjny, wyszukany design? Klienci wybierają w dalszym ciągu sprawdzone modele smyczy wykonywane metodą sublimacji. Są to najczęściej smycze barwione dwustronnie z nadrukiem full-color. Ogromnym powodzeniem cieszą się także smycze barwione naszywane na taśmy nośne poliestrowe lub polipropylen. Ogólnie rzecz biorąc ta technika jest u nas w bardzo korzystnej cenie, a stwarza możliwość nadruku zdjęć, przejść tonalnych nawet po obu stronach taśmy, a nadruk jest bardzo trwały i wysokiej jakości. Zlecenia na smycze barwione (sublimacja) możemy zrealizować nawet w trybie super expressu -24 H. 4. Gdzie można umieszczać firmowe logo? Najczęściej klienci umieszczają logotypy na taśmie z dodaniem adresu strony internetowej. Ponadto innymi rozwiązaniami jest nadruk na złączce lub na dodatku, który zaczepiony jest na smyczy, czyli np. na klieliszku, etui na telefon, ski-passie, zegarku, PenDrive czy otwieraczu do butelek. 5. Jakie cechy produktu zadecydowały o tym, że smycze uważa się dziś za jeden z najpopularniejszych gadżetów? Przede wszystkim ich uniwersalność i funkcjonalność w użytkowaniu. Są dla każdego. Noszone są przez dzieci, młodzież jak i osobistości ze świata kultury i polityki. Często są nizbędne przy kluczach, identyfikatorach czy urządzeniach elektonicznych jak np. PenDrive. Smycze to także genialny gadżet dla działów marketingu ze względu na możliwość rozdawania tego produktu masowo przy niskiej cenie zakupu. Piotr Zieliński właściciel GIFT STAR