Strona główna / O nas / Media o nas / BUSINESS MEDIA - "Królowa gadżetów"

BUSINESS MEDIA - "Królowa gadżetów"

Królowa gadżetów -- Od kiedy smycz weszła na rynek gadżetów jej wygląd i wykonanie przeszły prawdziwą ewolucję. Dziś na rynku oprócz klasycznych materiałowych, możemy znaleźć smycze wykonane z metalu, skóry, silikonu, PVC, poliestru i wielu innych. Ilość kolorów jakie może mieć taśmy jest znacznie większa niż początkowo. Oprócz tego technologia używana przy ich produkcji sprawia, że jakość wykonania poprawia się w błyskawicznym tempie. Coraz to nowe gadżety stają się dodatkiem do tradycyjnej smyczy. Rynek ulega przeobrażeniom, tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. „Chcę mieć smycz, jakiej nie ma jeszcze nikt na rynku”. Takie zdanie od swoich klientów często słyszy Piotr Zieliński, właściciel firmy Gift Star. I tak jak wielu jest dystrybutorów smyczy, tak każdy ma swoje sposoby na wyszukanie i wprowadzenie do swojej oferty czegoś nowego. Właściciel Gift Staru jest częstym gościem targów. Ale to nie jedyna droga. Wiele pomysłów rodzi się w głowach producentów. To dzięki wprowadzaniu przez nich innowacji do istniejących już modeli powstają coraz to ciekawsze propozycje. Najważniejsze to mieć pomysł. Potem można nawet starać się go opatentować. A chińskie fabryki są w stanie realizować nawet najbardziej nietypowe zamówienia. Natomiast jeśli na stałe z nimi współpracujemy sami również przysyłają nam katalogi pełne nowości. Nowy materiał- nowa smycz Trudno ocenić, czy odbiorca stawia przede wszystkim na dobrze znane, tradycyjne modele smyczy, czy też bazuje na innowacyjności. Pojawiają się nowe materiały a dzięki temu powstaje niemal nowy produkt. Tak właśnie jest w przypadku smyczy suwakowej. Atutem tego modelu jest łatwy sposób identyfikacji. Dzięki wykonaniu elementów suwaka z elastomeru PVC można precyzyjnie odwzorować na nim logo firmy. -Ta smycz kierowana jest głównie do dzieci i młodzieży i przy tych kampaniach jest wykorzystywana.- podsumowuje Piotr Zieliński. Zwraca uwagę swoim kształtem, ale także tym, że zupełnie odbiega wyglądem od innych, klasycznych modeli. A to przyciąga uwagę odbiorcy. Kolejnym hitem okazują się smycze silikonowe. Ich zaletą jest modny design, a jej odbiorcą może być każdy. Jednak Joanna Święch z Centrum Reklamy Angel, zwraca uwagę na to, że smycze te zupełnie nie nadają się do noszenia latem: - Silikonowa smycz nie jest ruchoma i podczas upału zaciąga się na skórze- . Zaletą obydwóch modeli jest to, że mimo, że są przeznaczone do masowego rozdawnictwa są nowoczesne i w dobrym guście. Model, który zaczyna cieszyć się coraz większym uznaniem to smycze tkane tunelowo z wypełnieniem. Mają średnicę ok. 6- 8 mm, a w środku wypełnione są gąbką. Nowinką, której jeszcze nie ma na rynku są smycze poliestrowe święcące w ciemności. Póki co ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia, stąd też produkt ten jak na razie nie zyskuje na popularności. Nadal wzięciem na rynku cieszą się smycze z nadrukiem UV, które świecą pod stroboskopami. Wyglądają ona jak normalne smycze z białym nadrukiem wykonanym techniką sitodruku. Podczas dyskotekowego szaleństwa nie widać jednak czarnej taśmy tylko sam świecący nadruk. Biżuteryjny szał Rynek smyczy biżuteryjnych przeżywa prawdziwy rozkwit. Metalowe smycze pojawiły się na rynku stosunkowo niedawno. Stanowią one gałąź gadżetów, która dopiero co zaczyna się rozwijać. Same materiały, z których są wykonywane wydają się dawać znacznie większe pole manewru niż tradycyjne, materiałowe taśmy. Powstają one na bazie ewolucji dostępnych na rynku modeli, a chińskie fabryki zajmują się ich dalszym wykonaniem. W tej gałęzi istotną rolę odgrywają metale, z których wykonane są gadżety. Najczęściej jest to nikiel, który wywołuje u wielu ludz