Strona główna / About us / MEDIA ABOUT US / RAPORT BRANŻOWY - "Podsumowanie Euro-Reklama GIFT EXPO"

RAPORT BRANŻOWY - "Podsumowanie Euro-Reklama GIFT EXPO"

- Jak oceniają Państwo ogólnie imprezę? Czy spełniła Państwa oczekiwania? Jak wypadła w porównaniu z wcześniejszymi edycjami (jeśli mają Państwo możliwość porównania)? Tegoroczne targi GIFT EXPO były dla nas niezmiernie udane. Po raz pierwszy zaprezentowaliśmy jednocześnie ofertę firmy GIFT STAR oraz naszego dziecka jakim jest istniejące od początku tego roku Pro-USB, które od razu zdobyło nagrodę na targach. Od organizatorów otrzymaliśmy upusty na powierzchnię targową oraz silne wsparcie marketingowe dla obu naszych marek handlowych. Uważam, że w tym roku organizatorzy targów postarali się bardzo, aby tą imprezę zorganizować jak najlepiej. I faktycznie to im się udało. Ponad 10 tys zwiedzających, towarzyszące targom imprezy dodatkowe jak np. konferencja "Gadżety i Sport" oraz Konkurs na Najbardziej Kreatywny Upominek targów, obecność mediów z poziomu prasy i telewizji były na pewno potwierdzeniem silnego zainteresowania imprezą. Tegoroczna edycja dużo lepsza od zeszłorocznej. Myślę, że organizatorzy wysłuchali kilku krytycznych uwag z zeszłego roku, skorygowali pewne kroki i dzięki lepszej komunikacji z branżą wspólnie wyciągnęli wnioski i poprawili kilka spraw. - Jakie uwagi mają Państwo odnośnie: imprez towarzyszących (Galeria Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych, konferencja „Gadżety i Sport”, wystawa odznak olimpijskich „Od Atlanty do Pekinu”, ekspozycja „Gadżety w sporcie”, czy wreszcie wieczór branżowy w restauracji W-Z Strefa Tańca), liczby zwiedzających, zainteresowania imprezą organizacji stoisk i obsługi technicznej Tak jak wspominałem wcześniej imprezy towarzyszące dodały mocnego kolorytu targom. Dzięki takim wydarzeniom można było liczyć na większą frekwencję zwiedzających i samych wystawców. Uwag nie mam żadnych, bo organizacja tego typu imprez to strzał w dziesiątkę. Rośnie przez to zainteresowanie ze strony odbiorców oraz wzrasta poziom merytoryczny. Jeśli chodzi o wieczór branżowy to gratuluje organizatorom wyboru miejsca, gdzie atmosfera sprzyjała zaciśnianiu kontaktów oraz wymianie uwag między wystawcami a orgazatorami ze strony MTP. Liczba zwiedzających to ponad 10 tys osób, więc wynik całkiem niezły. Organizacja stoisk jak zwykle dobra, a obsługa techniczna miła i przystępna. - Jakie korzyści z targów dla Państwa firmy? Czy targi są efektywną formą zawierania kontaktów handlowych i promowania firmy? Czy Targi Poznańskie są nadal najważniejszą imprezą handlową dla przedstawicieli świata reklamy? Główną korzyścią jaką możemy się obecnie poszczycić to zdobycie nagrody w Konkursie na Najbardziej Kreatywny Upominek organizowanym przez pismo Pro-KREACJA oraz MTP. Naszą radością mogliśmy podzielić się następnego dnia po zakończeniu imprezy na żywo w telewizji TVN CNBC Biznes, która zaraz po wręczeniu nagrody zaproponowała nam udział w programie PIENIĄDZE OD RANA w roli ekspertów. Ponadto zaprezentowaliśmy najbogatszą na rynku ofertę smyczy reklamowych naszej firmy GIFT STAR oraz nowoczesne rozwiązania w świecie gadżetów elektronicznych USB z oferty Pro-USB. Dodatkowo sponsorowaliśmy konferencję "Gadżety i Sport". Jeśli chodzi o wskazanie najważniejszej imprezy handlowej dla przedstawicieli świata reklamy to nie mogę wskazać tu jednej konkretnej, gdyż mógłbym skrzywdzić w ten sposób niektórych. Powiem tak, że każde z tych imprez mają swoje plusy i minusy, ale każda z nich jest potrzebna naszej branży. Piotr Zieliński właściciel GIFT STAR