Strona główna / About us / MEDIA ABOUT US / Poznański Magazyn Targowy-"Wygrają Ci, którzy już teraz inwestują..."

Poznański Magazyn Targowy-"Wygrają Ci, którzy już teraz inwestują..."

Zasadą marketingu jest nie porzucanie działań reklamowych w okresie pogorszenia koniunktury, tylko tworzenie ich innej strategii. Grzech zaniechania potrafi się mścić. Czy z perspektywy lat działania Państwa firmy przedsiębiorstwa stosują się do tej prawdy? - Działania marketingowe są wskazane zarówno w okresach wzrostu gospodarczego jak i dekoniunktury. Zaniechanie działań promocyjnych firmy może być samobójstwem i w dłuższym okresie czasu niedoodrobienia. Sprzedaż musi być wsparta promocją. Ograniczenie przez firmy środków na reklamę spowoduje nieuchronnie spadek wartości sprzedaży. Zawsze znajdzie się ktoś, kto akurat w okresie pogorszenia koniunktury uruchomi zapasowe środki i wyda te środki na reklamę. Wtedy on uzyska przewgę konkurencyjną i szybko stanie się kluczowym graczem na rynku. Jeśli chodzi o naszą strategię to firma GIFT STAR działa właśnie w ten sposób. Stawiamy teraz na wydatki związane z imprezami targowymi jak PROMO EXPO, RemaDays i EURO-REKLAMA oraz inne, zamieszczamy reklamy prasowe i prowadzimy silne działania PR. Ponadto zwiększamy obsługę zatrudniając nowe osoby do działu handlowego oraz mamy w planach poszerzenie naszego parku maszynowego o zakup nowoczesnych urządzeń. Wiadomo, że w którymś momencie koniunktura polepszy się, a wtedy wygrają Ci, którzy już teraz inwestują... Piotr Zieliński właściciel GIFT STAR i Pro-USB